4.7.2012

herraj'jumala!


En oo saanu nyt mitään tekstiä aikaseksi ollenkaan, oon vaan lorvinu ja lomaillu ihan luvan kanssa. Kuvatki on jääny puhelimen arkistoihin. 

Mutta hei oonhan mä jotain saanut aikaseksi ja ruvennut niinkin spontaaniksi, että lähen perjantaina käväsemään Ruisrockissa. WUHUU! Tuuletuksia tähän väliin. Onneksi kuitenki pääsen jo lauantaina kavereiden kyydissä kotiin, niin ei tämä mun vallan mahdoton repäisy mee ihan holtittomalle linjalle. Plussaahan tuossa käväisyssä on sitten se, ettei mun tarvii raahata hirveetä määrää tavaraa mukana (ainakin näin suunnittelin), mutta ei sitä koskaan tiedä mikä mun mielestä tommoselle päivän reissulle on mahdottoman tärkeää...
No kuitenki. Kamera on edelleen reissun päällä ja jätän tuon älypuhelimenki kotiin, niin kuvamateriaalia ei ole tiedossa. Mikä tietää varmasti sitä, että joka paikassa ois jotain kuvaamisen arvoista. :)

Ja sitte lopuksi vähä keskiviikkokivaa eli musiikkia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti