25.5.2012

pikapäivitystä

No jopas on pitänyt kiirusta, kun kotonakin on ehtinyt käydä vaan kääntymässä. On saanut suhata paikasta toiseen, mutta eipä se haittaa, musta on oikein kiva jos on paljon tekemistä. Varsinkin näinä viikonloppuina, kun L on iskäviikonlopulla.

On tässä jotain aikaankin saatu. Eilen E värjäsi ja leikkasi mun hiuksia ja nyt oon onneksi taas hitusen vaaleampi. Ja käytiinhän me vähän kaupungilla hattuostoksilla ja Arnoldsin donitseilla herkuttelemassa. Muutenkin ihanaa taas käydä siellä kylässä, kun sai taas jonku kanssa jo jännittää ja kihistä tulevista roller derby-jutuista.
Pääsin aamulla kerrankin ajoissa ylös ja lähin oikein rullaluistimilla töihin, kun ei kerta tarvinnut kiertää hoitopaikan kautta. Työpäivästä jäi käteen vielä vähän enemmän palanu naama. Toki mä yritin aurinkorasvan kanssa lutrata, mutta se ei sitten ilmeisesti ollut tarpeeksi. Näytän siltä, että oon käynyt jossain alpeilla laskettelureissulla ja laskettelulaseista on jäänyt ihanat rusketusrajat naamaan. Myöhemmin kävin vanhempien luona katsoos isän farkkuvarastoja ja löyty sieltä parit hyvät farkut shortsimateriaaleiksi. Ei siis ollut ollenkaan paskempi päivä tänään.

Jaa, nyt pitää kyllä ruveta nukkumaan. Muuten nukahdan läppäri sylissä tähän sängylle. (Mulla on muuten nyt sellanen Carrie Bradshaw-olo, ku tässä sängyllä kirjoittelen.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti